دنیای متن باز

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

در سالهای اخیر گزارشهای رسانه ای مربوط به حملات APT بطور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است. گرچه نام بردن APT یا همان "تهدیدهای پیشرفته و مستمر" برای بسیاری از این گزارشات بزرگنمایی می باشد. اما با ذکر استثناهایی؛ تعداد کمی از  این حملاتی که معمولا در رسانه ها گزارش شده است بسیار پیشرفته بوده است.

در سال ۲۰۱۶ دیگر کسی نباید از گوشی‌هایی که تحت استفاده معمولی داغ می‌شوند استفاده کند. شاید وای‌فای یک مساله باشد، اما خود اتصال به اینترنت تنها مشکل نیست، بلکه نحوه استفاده از آن است.

چطور از گرم شدن گوشی جلوگیری کنیمگوشی شما داغ می‌کند، اما آیا اپلیکیشن‌هایی در پس‌ زمینه دارید که نمی‌دانید؟ شاید زیاد بازی می‌کنید یا شرایط محیطی این گرمای افراطی را سبب می‌شود؛ حقیقت این است که اشاره به چرایی دقیق گرم شدن گوشی‌ کمی دشوار است. 
شاید دستگاه تلفن همراهتان وقتی که داغ می‌شود، دچار کندی عملکرد شده و شاید تا زمانی که از گرمایش کاسته نشده و سرد نشود، خاموش شود. به هر نحو، این داغی باید متوقف شود. وب‌سایت میک‌یوزآف (makeuseof) نگاهی به دلایل متعددی که سبب داغ شدن گوشی می‌شود انداخته تا راهی را برای بهبود آنچه که اتفاق می‌افتد ارائه دهد.