دنیای متن باز

امروزه ما از اینترنت های پرسرعت حجمی استفاده می کنیم و استفاده از برنامه های مدیریت پهنای باند کار منطقی و معقولی است. که یکی از نرم افزار های کاربردی در این زمینه نرم افزار NetBalancer می باشد که با وجود حجم کم و محیط کاربری ساده امکانات بسیار جالبی را در اختیار ما قرار می دهد تا به صورت دقیق از چگونگی مصرف ترافیک پهنای باند شبکه خود مطلع شویم و بتوانیم مدیریت بهتری بر روی شبکه داشته باشیم. با استفاده از نرم افزار NetBalancer میتوانیم نرم افزار هایی که از اینترنت استفاده می کنند را بر اساس میزان اهمیت انها اولویت بندی کنیم به عنوان مثال می توانیم به مرورگر درجه اولویت بالاتری بدهیم تا با سرعت بیشتری صفحات اینترنت را بارگزاری کند.

netbalancer-2

برای اولویت بندی نرم افزار ۶ رتبه مختلف وجود دارد که می توانید به هر کدام از انها اختصاص بدهیم.همچنین می توانید برای یک process محدودیت خاصی در نظر بگیرید مثلا فایل دانلود تا سرعت خاصی بتوانند دانلود داشته با شند و بقیه پهنای باند را آزاد بگذاریم.همچنین می توانیم برای اعمال تغییرات رمز قرار داد.

دانلود netbalancer

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی